Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Nocna i świąteczna opieka zdrowotna

UWAGA!

Informujemy, że od dnia od dnia 18 listopada 2022 roku od godz. 18:00 tut. Ambulatorium Ogólne zostanie przeniesione do budynku A2 na parterze.
Dane kontaktowe pozostają bez zmian.

 


Tutejsze Ambulatorium Ogólne w ramach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej świadczy porady z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej w razie nagłego zachorowania lub nagłego pogorszenia stanu zdrowia. Porady realizowane są bez skierowania, w dniu zgłoszenia się pacjenta.

 

Ambulatorium Ogólne czynne jest:

  • od poniedziałku do piątku - w godz. od 18.00 do 8.00 dnia następnego oraz
  • całodobowo - w soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy (do godz. 8.00 dnia następnego).

Kontakt

  • Telefon: 71/ 39 57 607 - czynny w godzinach pracy gabinetu
  • e-mail: ambulatorium@szpital.wroc.pl

Lokalizacja 

Wrocław, ul. Koszarowa 5, Budynek A2, parter
plan obiektu

 


Pozostałe miejsca we Wrocławiu, w których znajdziesz pomoc w nocy i święta:

  • Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
    ul. Kamieńskiego 73a, Wrocław
    tel. (71) 32 70 536
  • Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka
    ul. Fieldorfa 5, Wrocław
    tel. (71) 306 42 22
  • Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
    ul. Warszawska 2, Wrocław
    tel. (71) 37 74 116 – 119
  • Ambulatorium Chirurgiczne - Centrum Medyczne Dobrzyńska
    ul. Dobrzyńska 21/23, Wrocław
    tel. (71) 348 28 15

 


Teleplatforma Pierwszego Kontaktu

W nocy, w soboty i niedziele oraz w święta, czyli poza godzinami pracy przychodni podstawowej opieki zdrowotnej (lekarza rodzinnego), profesjonalną pomoc medyczną można otrzymać kontaktując się z Teleplatformą Pierwszego Kontaktu (TPK) za pośrednictwem telefonu lub formularza kontaktowego.
Infolinia obsługiwana jest w języku polskim, angielskim i ukraińskim.

Za pośrednictwem formularza kontaktowego osoby głuche mają możliwość umówienia się na wideoporadę lekarską, która jest tłumaczona przez profesjonalnych tłumaczy polskiego języka migowego. W wideorozmowie na żywo uczestniczy pacjent, lekarz/pielęgniarka oraz tłumacz języka migowego.

 

W ramach TPK pacjent może uzyskać:

  • poradę medyczną - lekarską albo pielęgniarki lub położnej
  • e–receptę
  • e-skierowanie
  • e–zwolnienie.

Więcej informacji na temat TPK dostępne jest na stronie:
https://pacjent.gov.pl/

 

 

 

Banery/Logo