Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski rozpatrywane są przez Dyrektora Szpitala oraz Zastępców Dyrektora.

Skargi i wnioski można składać pisemnie:

  • w Sekretariacie Dyrektora Szpitala, budynek B - od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00 lub
  • wysyłać pocztą tradycyjną na adres: ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław lub
  • pocztą elektroniczną e-mail: sekretariat@szpital.wroc.pl

Tel. 71/ 39 57 426; fax: 71/ 322 06 22

Skargi i wnioski można również składać: w Zeszycie skarg i wniosków znajdującym się w oddziałach,
u Z-cy Dyrektora ds. Lecznictwa w środę w godz. 8:00-10:00.

 

Rzecznik Praw Pacjenta RP
bezpłatna Telefoniczna Informacja Pacjenta:
800 - 190 - 590 - czynna pn. - pt. w godz. 8.00 - 18.00 oraz w soboty w godz. 8:00 - 16:00.

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta:
ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa
e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl
Sekretariat: tel. (22) 532 - 82 - 50
fax. (22) 506 - 50 - 64

 

Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław – przyjmuje w sprawach skarg i wniosków
tel. 71/ 79-79-111, 112, 134
e-mail: skargi@nfz-wroclaw.pl

 

Rzecznik Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego
Pełni ochronę praw pacjentów Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży
przyjmuje w siedzibie Szpitala przy ul. Koszarowej 5 we Wrocławiu w pierwszą środę miesiąca w godz. 7:30-15:30
e-mail: d.rucinska@rpp.gov.pl
tel. 664-026-257

 

 

Banery/Logo