Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski rozpatrywane są przez Dyrektora Szpitala oraz Zastępców Dyrektora.

Skargi i wnioski można składać pisemnie:

  • w Sekretariacie Dyrektora Szpitala, budynek B - od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00 lub
  • wysyłać pocztą tradycyjną na adres: ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław lub
  • pocztą elektroniczną e-mail: sekretariat@szpital.wroc.pl

Tel. 71/ 39 57 426; fax: 71/ 322 06 22

Skargi i wnioski można również składać: w Zeszycie skarg i wniosków znajdującym się w oddziałach,
u Z-cy Dyrektora ds. Lecznictwa w środę w godz. 8:00-10:00.

 

Rzecznik Praw Pacjenta RP

  • bezpłatna Telefoniczna Informacja Pacjenta:
    800 - 190 - 590 - czynna pn. - pt. w godz. 8.00 - 18.00 oraz w soboty w godz. 8:00 - 16:00.
  • Biuro Rzecznika Praw Pacjenta:
    ul. Młynarska 46,
    01-171 Warszawa
  • e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl
  • Sekretariat:
    tel. (22) 532 - 82 - 50
    fax. (22) 506 - 50 - 64
  • strona internetowa Rzecznika Praw Pacjenta

 

Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

 

Rzecznik Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego

Ochronę praw pacjentów Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży pełni Rzecznik Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego -  Pani Dorota Malecha, która przyjmuje w siedzibie Szpitala w każdy pierwszy wtorek miesiąca w godzinach od 7.00 do 15.00.

strona internetowa Rzecznika Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego - województwo dolnośląskie