Skargi i wnioski
Skargi i wnioski rozpatrywane są przez Dyrektora Szpitala oraz Zastępców Dyrektora.
Skargi i wnioski można składać pisemnie:
- w Sekretariacie Dyrektora Szpitala, budynek B - od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00 lub
- wysyłać pocztą tradycyjną na adres: ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław lub
- pocztą elektroniczną e-mail: sekretariat@szpital.wroc.pl
Tel. 71/ 39 57 426; fax: 71/ 322 06 22
Skargi i wnioski można również składać: w Zeszycie skarg i wniosków znajdującym się w oddziałach,
u Z-cy Dyrektora ds. Lecznictwa w środę w godz. 8:00-10:00.
Rzecznik Praw Pacjenta RP
- bezpłatna Telefoniczna Informacja Pacjenta:
800 - 190 - 590 - czynna pn. - pt. w godz. 8.00 - 18.00 oraz w soboty w godz. 8:00 - 16:00. - Biuro Rzecznika Praw Pacjenta:
ul. Młynarska 46,
01-171 Warszawa - e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl
- Sekretariat:
tel. (22) 532 - 82 - 50
fax. (22) 506 - 50 - 64 - strona internetowa Rzecznika Praw Pacjenta
Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
- ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław – przyjmuje w sprawach skarg i wniosków
- tel. 71/ 79-79-111, 112, 134
- e-mail: skargi@nfz-wroclaw.pl
- strona internetowa NFZ
Rzecznik Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego
Ochronę praw pacjentów Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży pełni Rzecznik Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego - Pani Dorota Malecha, która przyjmuje w siedzibie Szpitala w każdy pierwszy wtorek miesiąca w godzinach od 7.00 do 15.00.
strona internetowa Rzecznika Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego - województwo dolnośląskie